27.12.06

Mai més

Dimarts pel matí. Són més de les vuit i, com sempre, faig tard. Hauré de córrer una mica més si vull agafar el bus i no arribar a l’oficina quan la reunió ja hagi començat.
Baixo les escales, em poso nerviosa si he d’esperar que l’ascensor pugi desde abaix de tot. Passo per la seva porta, no puc evitar frenar el pas, gairebé puc sentir el seu aroma, la seva respiració a l’altra banda de la paret. Freno, no vull fer-ho, però ho faig. Amb el cor bategant-me amb força, acosto la cara, acarono la fusta amb suavitat, com si toqués la seva pell, com si tancant els ulls em transportés a les tardes de dissabte. Vaig jurar que mai més tornaria a passar, que m’oblidaria d’ell, del seu somriure, de les seves mans, dels seus llavis.
Els dissabtes eren nostres, però eren bruts i plens de remordiments. La seva dona, el meu xicot i nosaltres dos en mig d’una farsa que poc a poc ens consumia.
Més de les vuit i jo segueixo aquí, paralitzada davant la segona porta del cinquè pis. Paralitzada i amb la pell de gallina. He de marxar, a la feina m’esperen i tinc una reunió molt important. Tot i així, aquí estic, dreta davant la seva porta, dessitjant que l’obri i em faci seva un cop més. He de marxar però no em puc moure, una força invisible em té clavada al terra. Sento unes pases, s’acosten, ja són aquí. Hola, sóc jo. Passa. Jo…amb un dit als llavis em fa callar i jo, jo perdo la noció del temps entre les seves cames.
No tornarà a passar. Ho juro.

Relato publicado en Relats en català.

*En los comentarios la traducción al castellano.

4 comentarios:

Princess Valium dijo...

Martes por la mañana. Son más de las ocho y, como siempre, voy tarde. Tendré que correr un poco más si quiero coger el bus y no llegar a la oficina cuando la reunión ya haya comenzado.
Bajo las escaleras, me pongo nerviosa si tengo que esperar a que el ascensor suba desde abajo del todo. Paso por su puerta, no puedo evitar frenar el paso, casi puedo sentir su aroma, su respiración al otro lado de la pared. Freno, no quiero hacerlo pero lo hago. Con el corazón latiendo con fuerza, acerco la cara, acaricio la madera con suavidad, como si tocara su piel, como si cerrando los ojos me transportara a esos sábados por la tarde. Me juré que no volvería a pasar, que me olvidaría de él, de su sonrisa, de sus manos, de sus labios.
Los sábados eran nuestros, pero eran sucios y llenos de remordimientos. Su mujer, mi chico y nosotros dos en medio de una farsa que poco a poco nos consumía.
Más de la ocho y yo sigo aquí, paralizada delante la segunda puerta de la quinta planta. Paralizada y con la piel de gallina. He de irme, en el trabajo me esperan y tengo una reunión importante. Aún así, aquí estoy, de pie delante de su puerta, deseando que la abra y me haga suya una vez más. He de irme pero no me puedo mover, una fuerza invisible me mantiene clavada al suelo.
Oigo unos pasos, se acercan, ya están aquí. Hola, soy yo. Pasa. Yo...con un dedo en mis labios me hace callar y yo, yo pierdo la noción del tiempo entre sus piernas.
No volverá a pasar. Lo juro.

Anónimo dijo...

Nunca digas nunca jamás
Sento la poca (cap) originalitat, pero l'inconscient em traeix: fa dos dies vaig veure Casino Royale, del nou James Bond :P

Anónimo dijo...

Muy Melissa P.

Se intuye más de lo que se cuenta.
Me gusta!

Anónimo dijo...

M'agrada...